Política de privacitat

 

En aquesta Política de Privacitat s’ofereix la informació sobre el tractament de les dades personals
dels usuaris que visiten el lloc web superviure.cat i/o contracten els serveis oferts per Arantxa
Marenyà Gombau.


1. Identitat de la responsable del tractament
• Responsable: Arantxa Marenyà Gombau
• NIF: 53375249T
• Correu electrònic: [email protected]
• Lloc web: superviure.cat


2. Àmbit d’aplicació
Aquesta Política de Privacitat s’aplica a:
• Les visites i la navegació pel lloc web.
• Les sol·licituds d’informació, contacte o subscripció (formularis, correu electrònic, etc.).
• La contractació de serveis (sessions individuals, programes formatius, webinars, cursos,
tallers presencials o en línia, etc.).
• La subscripció al butlletí i a comunicacions comercials.

3. Dades personals tractades
En funció de l’ús que faci l’Usuari del lloc web i dels serveis, la Responsable pot tractar les
categories de dades següents:
• Dades identificatives: nom, cognoms.
• Dades de contacte: adreça de correu electrònic, telèfon, adreça postal (quan sigui necessari
per a facturació o logística).
• Dades de facturació: NIF, dades bancàries necessàries per a la gestió del pagament i la
facturació a través de la plataforma utilitzada (per exemple, passarel·la de pagament de
Kajabi, Stripe, PayPal o altres).
• Dades de navegació: adreça IP, identificadors de dispositius, estadístiques d’ús, hàbits de
navegació obtinguts a través de galetes o tecnologies similars (d’acord amb el que es detalla
a la Política de Galetes).
• Dades relacionades amb el servei contractat: informació que l’Usuari pugui compartir en el
marc de sessions d’acompanyament, tallers o formacions, sempre dins l’àmbit de l’activitat
professional de la Responsable.

La Responsable no sol·licita de manera intencionada dades especialment protegides (salut,
orientació sexual, creences religioses, etc.). Si durant una sessió l’Usuari comparteix informació
d’aquest tipus, es tractarà amb la màxima confidencialitat i exclusivament per a la finalitat de
l’acompanyament contractat.


4. Finalitats del tractament i bases jurídiques
La Responsable tractarà les dades personals amb les finalitats i bases legals següents:
1. Gestió de sol·licituds de contacte i informació
◦ Finalitat: atendre i respondre les consultes de l’Usuari, informació sobre serveis o
resoldre dubtes.
◦ Base jurídica: consentiment de l’Usuari (art. 6.1.a RGPD) i, si escau, aplicació de
mesures precontractuals (art. 6.1.b RGPD).

2. Prestació de serveis d’acompanyament, mediació, formacions, cursos i programes
◦ Finalitat: gestionar la contractació, prestació i seguiment dels serveis, incloent-hi
comunicacions relacionades amb aquests (recordatoris de sessió, enviament de
materials, butlletins específics del programa, etc.).
◦ Base jurídica: execució d’un contracte de prestació de serveis (art. 6.1.b RGPD).
3. Gestió administrativa, comptable i fiscal
◦ Finalitat: elaboració i enviament de factures, gestió de cobraments i pagaments,
compliment d’obligacions legals en matèria fiscal i comptable.
◦ Base jurídica: compliment d’obligacions legals (art. 6.1.c RGPD).
4. Enviament de comunicacions comercials i butlletí
◦ Finalitat: enviament periòdic d’informació sobre novetats, articles, recursos,
activitats, cursos, promocions i altres continguts relacionats amb els serveis de
comunicació i relacions conscients i CNV.
◦ Base jurídica: consentiment de l’Usuari (art. 6.1.a RGPD). En el cas de clients,
també interès legítim a mantenir-lo informat sobre serveis similars als ja contractats,
sempre que no s’hi oposi (art. 6.1.f RGPD).

5. Gestió d’inscripcions a webinars, reptes o esdeveniments en línia/presencials
◦ Finalitat: gestionar el registre, l’accés i la participació de l’Usuari, així com
l’enviament de recordatoris, materials i comunicacions relacionades amb
l’esdeveniment.

◦ Base jurídica: execució del contracte o aplicació de mesures precontractuals (art.
6.1.b RGPD) i consentiment (per exemple, per a comunicacions posteriors).

6. Anàlisi d’ús i millora del lloc web
◦ Finalitat: anàlisi del comportament de navegació i ús del lloc web amb finalitats
estadístiques i de millora de l’experiència d’usuari.
◦ Base jurídica: consentiment de l’Usuari per a galetes no tècniques (art. 6.1.a RGPD),
segons el que es preveu a la Política de Galetes.

5. Conservació de les dades
Les dades personals es conservaran durant els terminis següents:
• Dades de contacte i comunicacions: mentre es mantingui la relació i, un cop finalitzada,
durant el temps necessari per atendre eventuals responsabilitats legals (normalment, fins a 5
anys).
• Dades relacionades amb serveis contractats i facturació: durant els terminis legalment
exigits en matèria fiscal i comptable (habitualment, 6 anys o el que correspongui segons la
normativa).
• Dades per a comunicacions comercials: fins que l’Usuari retiri el seu consentiment o en
sol·liciti la baixa.
• Dades de navegació: segons el que s’estableix a la Política de Galetes i a les polítiques de
cada tercer.

Quan les dades ja no siguin necessàries per a les finalitats indicades, es procedirà a la seva
supressió, podent mantenir-se únicament bloquejades per atendre possibles responsabilitats legals o
reclamacions.


6. Comunicació de dades a tercers
Amb caràcter general, les dades personals no se cediran a tercers, excepte en els casos següents:
• Obligació legal (per exemple, administració tributària, jutjats i tribunals).
• Necessitat per a la prestació del servei, cas en què s’utilitzaran encarregats del tractament
que ofereixin garanties adequades.

Entre aquests encarregats s’hi poden trobar, a títol enunciatiu:
• Plataformes de gestió de continguts i formació en línia (Kajabi).
• Passarel·les de pagament i entitats financeres (Stripe, PayPal, banc corresponent).

• Assessoria comptable i fiscal.

En tots els casos, la Responsable subscriurà els corresponents contractes d’encàrrec del tractament
d’acord amb l’art. 28 RGPD.


7. Transferències internacionals de dades
L’ús de determinades eines o proveïdors (per exemple, plataformes d’email marketing, anàlisi o
allotjament) pot implicar transferències internacionals de dades fora de l’Espai Econòmic Europeu.
En aquests casos, la Responsable s’assegurarà que s’adopten les garanties adequades, com ara la
signatura de clàusules contractuals tipus aprovades per la Comissió Europea o l’existència d’una
decisió d’adequació.


8. Drets de les persones interessades
L’Usuari pot exercir en qualsevol moment els drets següents en relació amb les seves dades
personals:
• Dret d’accés: saber quines dades es tracten i amb quina finalitat
• Dret de rectificació: sol·licitar la modificació de dades inexactes o incompletes.
• Dret de supressió: demanar l’eliminació de les dades quan, entre altres motius, ja no siguin
necessàries per a les finalitats per a les quals es van recollir.
• Dret a la limitació del tractament.
• Dret d’oposició al tractament.
• Dret a la portabilitat de les dades.
• Dret a retirar el consentiment en qualsevol moment, sense que això afecti la licitud del
tractament basat en el consentiment previ.

Per exercir aquests drets, l’Usuari pot enviar una sol·licitud per escrit, acompanyada d’un document
acreditatiu de la seva identitat (DNI o similar), a:
• Correu electrònic: [email protected]

Així mateix, l’Usuari té dret a presentar una reclamació davant l’Agència Espanyola de Protecció
de Dades (AEPD) si considera que els seus drets no han estat atesos adequadament.
9. Confidencialitat
La Responsable es compromet a tractar les dades personals i la informació compartida en el marc
dels serveis d’acompanyament amb la màxima confidencialitat, adoptant les mesures de seguretat
oportunes i respectant en tot moment la intimitat de les persones acompanyades.

La informació compartida en sessions individuals o grupals s’utilitzarà exclusivament per al
desenvolupament del procés d’acompanyament i no serà divulgada a tercers, excepte obligació
legal.


10. Seguretat de les dades
La Responsable ha adoptat les mesures de seguretat tècniques i organitzatives necessàries per
garantir un nivell de seguretat adequat al risc, de conformitat amb la normativa aplicable, amb la
finalitat d’evitar la pèrdua, mal ús, alteració, accés no autoritzat o robatori de les dades personals.
Tanmateix, l’Usuari ha de ser conscient que les mesures de seguretat a Internet no són
inexpugnables.
11. Menors d’edat
Els serveis i continguts del lloc web no es dirigeixen específicament a menors de 18 anys.
En el cas que s’ofereixin activitats familiars, les dades dels progenitors o representants legals seran
les que es tractaran a efectes de contractació i comunicació.
Si la Responsable detecta que ha rebut dades de menors sense el consentiment adequat, procedirà a
la seva supressió.
12. Modificacions de la Política de Privacitat
La Responsable podrà modificar la present Política de Privacitat per adaptar-la a novetats
legislatives o jurisprudencials, així com a canvis en el tipus de tractaments realitzats.
En cas de canvis rellevants, s’informarà l’Usuari a través del lloc web o per altres mitjans adequats.


Data d’última actualització: 1 de desembre 2025